Thursday, March 26, 2009

Hepi Convocation Mahfuzah!

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

sujud syukur untukMU Ya Rabbi. sekian lama berjuang. akhirnya ijazah kini sudah dalam genggaman. Terima kasih tak terhingga untuk mama dan abah. hadiah ini untuk kalian berdua. atas segala sokongan, semangat dan doa yg tak pernah jemu. serta kepercayaan dan keyakinan pada anakanda yg tak pernah pudar bahwa anakanda juga mampu berjaya seperti insan lain.

buat abang kit, abang an dan najib. terima kasih atas doa dan semangat yg kalian serapkan samada terang atau nyata. kejayaan ini adalah milik kita bersama. kerna fuzama tak mungkin sampai ke tahap ini tanpa semangat dan sokongan kalian.

Buat saudara mara. terima kasih untuk doa-doa kalian. walau pernah suatu masa ada kata2 yg mungkin mengguris hati ini tatkala diri gagal dalam peperiksaan. tapi sebenarnya. aku sangat berterima kasih kepada kalian. kerna kata2 itulah yg telah menjadikan siapa Mahfuzah Othman pada hari ini. terima kasih.

Buat guru2 dan pensyarah2. terima kasih tak terhingga utk segala pengorbanan kalian buat insan bernama Mahfuzah Othman. tak mampu aku hulurkan apa2 melainkan ucapan terima kasih banyak2 dan kudus doa moga kalian sentiasa dalam rahmat Allah sentiasa. Insyallah. ilmu yg kalian berikan. akan aku amalkan sebanyak yg mungkin. terima kasih.

buat rakan taulan. sepanjang tempoh perjalanan bergelar pengembara ilmu ini. telah banyak yg kita kongsi bersama. suka duka. susah senang. tangis tawa. semua kini kekal dalam kenangan & ingatan. terima kasih kawan. kerna hadir dalam hidup ini. mewarnai kanvas kehidupan insan bernama Mahfuzah Othman. terima kasih.

Ya Allah. aku tidak pernah meragui segala hikmah yg telah tertulis untukku. saat aku pergi menemani mama ke UK dan terpaksa mengorbankan konvokesyen bersama teman2. Kau telah takdirkan pentas Dewan Tuanku Syed Putra USM tetap menjadi saksi penganugerahan ijazah malah daripada tangan D.Y.M.M. Tuanku Syed Sirajuddin Ibni Al-Marhum Tuanku Syed Putra Jamalullail, Canselor USM sendiri. terima kasih Ya Rabbi. atas hikmah yg besar ini.


Kak Izyati, Iyyat, Umairah, Andri, Farid, Leong, Raha, Pija dan lain2. TAHNIAH!

bisik-bisik : farah & dina. thanks a lot for ur flower & toy! asri, adi, azim, ashaary n shafiq..Thanks for ur flowers too guys!first time dapat bunga drpd lelaki. 5 orang pulak tu!hmmm.... :P

5 comments:

NA said...

congrats fuzah!! yeay! yeay!

Anonymous said...

tahniah puzah.. :D

Anonymous said...

tahniah fuzah

sepet_bulat said...

yay..!!
tapi xsempat nk gamba skali..
huhu
tape2..ade hikmah la tuh...

happy 2 spend the days wif u
muaks!!

FuzAma said...

thanks semua! semoga kejayaan dunia akhirat mengiringi kalian. aminnn...