Thursday, March 14, 2013

Spa Sang Suria

tengahari tadi aku bawa Suria pergi spa..kasihan Suria...berbulan2 tak mandi...bukan apa..sekali basuh+vakum=RM10...dah tu..jalan menuju ke rumah aku pula tengah dalam pembinaan...memang menyakitkan hati la kan bila kau dah bayar RM10 pastu kereta kau berdebu dek tanah merah tak sampai 24 jam. Oh tidak!..jadi terpaksalah Suria menahan sabar melayan karenah aku yang tak bawa dia pergi spa sejak sekian lama. nasib baik dia tak meragam...

Sejak ada Suria, baru aku tau yg bukan sikit duit yg aku akan leburkan kat Suria....isk...isk..dan salah satunya adalah kos 'kecantikan+kebersihannya'...dulu bajet konon nak sebulan sekali la bawa Suria pergi spa...ceh!..tak adanya...sibuk sana...bajet kopak sini..berbulan baru pergi spa.

Di Penang (pulau)...aku suka bawa Suria pergi spa namanya

sengaja tak ambil banner penuh...bukan dapat komisen pun kan...hehehee

Kedai Beyond ni ada banyak cawangan di Penang...yang aku selalu pergi ni dekat restoran Pelita Sungai Dua...aku suka sebab

  1. dekat dengan area rumah aku
  2. service cepat dan efisien
  3. harga perpatutan
  4. mesra pelanggan
  5. pasang ayat-ayat Al-quran
yang no 4 tu tidak lah selalu...kadang2 bila aku p depa akan pasang..jadi rasa tenang...

ruang menungu yang luas dan sejuk
tv +Astro di ruang menunggu
kawasan mencuci kereta

setakat ini, Suria adalah pelanggan tetap di sini. dulu masa aku di Nibong Tebal jenuh juga aku mencari spa yg sesuai utk Suria. dan pernah juga aku bawa Suria ke sini semata-mata untuk basuh+vakum...uihhh...tapi bila dah pindah balik Induk...mencari spa untuk Suria bukan masalah lagi...insyaAllah...

oklah...baru semangat nak memandu dan ada la juga rupa kereta anak dara kan...heheheeee...


0 JempuTlah BerbisiK: