Wednesday, August 21, 2013

Kenangan Berpuasa 1434H & Syawal 1434H

Salam Aidilfitri 1434H...
Maaf zahir batin...

Syawal kali ini sederhana saja..tapi gembira sebab keluarga dah bertambah dengan kehadiran waris sulung..Umar Fahim Mohd Azhan...yeaaaaaa...

sebelum tu nak catat sedikit kenangan sepanjang berpuasa kali ini..kebanyakannya aku hanya berbuka puasa di rumah...tapi ada juga hari-hari tertentu di rumah saudara mara dan bersama rakan2.

3 Ogos 2013/25 Ramadhan 1434H

Bawa Kak Farhana balik Kedah...nak tengok bendang katanya...haaaaaa...ambik kau...hijau nan permai...sangat mendamaikan oh desaku nan tercinta...


bertolak Jumaat malam, bawa kakak sorang ni pergi makan Burger Abg Burn...teringin sangat hah..dah macam orang mengidam dah...banyak sangat pilihan tak tau nak pilih yg mana, kami pilih la dua ni...

meat ball

burger


4 Ogos 2013/26 Ramadhan 1434H

Berbuka puasa di Tabung Haji, Bayan Lepas Pulau Pinang...sepupu yg comel, Aliya buat praktikal kat sini..jadi kami geng sepupu sepapat pun mengambil peluang berbuka puasa di sini...okla..seorang RM35...ramai juga orang...



Okla..cukup dulu setakat ini...Selamat Hari Raya 1434H semua...semoga amalan kita diterima penuh redha dan semoga bertemu di Ramadhan akan datang...Allahuakbar..InsyaAllah...aminn ya Allah...

Syawal 1434H


1 JempuTlah BerbisiK:

Anonymous said...

Fuzah. Lama x update ni. . Rindu ler.. Hehe. . Kak erny.