Friday, December 6, 2013

Salam Ulangtahun Kelahiran 2013



Salam Ulangtahun Kelahiran Mahfuzah Othman

hahaha...bukan hari ni tapi bulan Oktober lepas...nampak..nampak...betapa lamanya tak 'update' blog...

Astaghfirullah al adzim...

sebab hari lahir jatuh hari sabtu, jadi rakan sekerja buat hari jumaat...dapat emel minta minum petang kat pantry. aku pun pergi dengan semangat..


surprised!!!




oh terharu sangat! bisalah dah tua2 ni, sensitif nya lebih sikit...ada nama Syafinas & Firdaus juga...Syafinas sambut 30 September, Firdaus 7 Oktober...jadi..sekaligus sambut...
terima kasih!!!

semoga Allah berkati kalian...aminnn Ya Allah..


tiba-tiba, Mr Andy pula datang bilik bawa....





bungaaaaa.....

sangat besar ok!!!

dia kata ada orang hantar bagi kat aku.

aku tanya kenapa pula??

for your bithday la!

tipulah...tak percaya aku...aku ingat bunga untuk majlis MISA6 sebab Sultan Mizan turun untuk rasmi. tapi bila bunga tu diletakkan kat meja staf...aku mula pelik...

bunga ni untuk siapa sebenarnya??

untuk you lah!..tak percaya pula!

seriuslah...

ye la...untuk birthday boy and girl...

wahhhh...so sweettttt...

saya suka saya suka saya suka!!


0 JempuTlah BerbisiK: