Saturday, November 20, 2010

Diary 46

"hmmm...sapalah nak kat aku ni"keluh Asma sambil menguis nasi.

"ishhh...ada..mesti ada punya...kan setiap makhluk Tuhan itu diciptakan berpasang-pasangan"balas aku memujuk sambil laju menyuap nasi.

"tapi aku rasa tak ada sapa pun nak kat aku.."keluh Asma lagi.penuh lirih.

"jangan fikir macam tu...pernah dengar tak..kita adalah apa yg kita fikirkan...maksudnya..kalau kau fikir kau seorang yg tabah dan cekal, itulah yg akan kau 'pantulkan'dan apa yg orang lain akan nampak"pujuk aku sambil meneguk air sirap.

"ala takpa la..nanti2 adala kan...ok..sekarang kita mengaku...aku tak ada lagi...hang?"balas Ina tiba-tiba sambil tengok Asma.

"aku pun tak ada lagi"balas Asma penuh semangat. sambil merenung Timah.

"aku pun tak ada juga"kata Timah sambil menoleh ke arah aku.

tersedak dan hampir terbatuk.


thesnugglefactory.blogspot.com


"eh..aku pun nak kena confess juga ke?"




bisik-bisik int@n: Selamat Bertunang Fari..sungguh kita hanya merancang..namun Allah jua yg menentukan...

0 JempuTlah BerbisiK: