Saturday, December 18, 2010

Diary 47

Semakin detik-detik tahun 2010 hampir ingin melabuhkan tirai pentasnya, izinkan aku untuk mencatat secebis kenangang yg tercipta sebelum terlambat...(walau memang dah sangat lambat pun)...

27 November 2010
Salam Berbahagia buat Kak Erny Rohaiza & Abang Zin...(rujuk entry
Lambaian Kasih Teratak 97-7-6 )


"Abang Zin jaga kak Erny baik-baik tau"

"habis..abang sapa nak jaga"

"Allah jaga..."

5 Disember 2010
Salam Berbahagia Buat Syibratun & pasangan



Syibratun teman sekelas SMK daripada tingkatan 1 sampai tingkatan 5. Pertama kali menjejak kaki, dia antara yang pertama menegur aku sebab dia duduk di hadapan aku masa dalam kelas. cantik, manja, sopan, peramah dan paling penting....tinggi orangnya! sebaik dapat tahu dia sudah bertunang, terlintas di fikiran...siapa dan bagaimanakah rupanya sang arjuna teman nan seorang ini...maklumlah..Syib agak perahsia juga orangnya..dah bila dah jumpa..wahh...Unik sungguh aturan Allah!..heheeee...tahniah Syib!semoga kalian bahagia hingga ke syurga!

11 Disember 2010
Kenduri Akikah Danish-anak sulung Kak Yan


Alhamdulillah...Kak Yan selamat melahirkan seorang anak lelaki yang cukup sempurna dan cantik...Maha SuciMu Ya Allah...wajah comel Danish cukup buat aku terharu dalam merasakan kebesaran Allah...(rujuk entry Hari Yang Penuh Cerita)



Jadi anak yang soleh ye sayang...



Selamat Bertunang juga buat adik Anis Safirah-salah seorang 97-7-6 merangkap junior Bio di USM pada hari yg sama dengan kenduri akikah Danish...oopss..lupa..Cik Kema juga...selamat bertunang sayangku...akhirnya terbukti kamu akan lebih dahulu daripada aku kan...ceh!.. :D..apapun..aku gembiran buat kalian...tahniah semua!


1 JempuTlah BerbisiK:

kak erny said...

assalamualaikum Fuzah.. terima kasih sempat menyelitkan entry ni.. akak terharu bila tengok Fuzah, noji, dan lain2 masa majlis akak aritu.. thanks semua.. doakan akak bahagia dunia akhirat. semoga korang jua mendapat apa yang korang impikan dan berada di bawah lindungan Allah swt.. aminnn.....