Tuesday, June 2, 2009

Pasti ada HikmahNya

Gempar! sangat Tergempar!!!

daripada 8000 lebih nama yang disenaraikan berjaya hakikatnya hanya 3000 lebih yang benar2 terpilih.

kesilapan yang tak siapa mahu. tak siapa pun menduga. dan tambah hebat tatkala status APEX U diberikan. bagai menunggu bola jatuh untuk disepak dan ditendang. agar terus jatuh menjunam. itulah kita.

pelbagai pihak boleh membuat apa-apa saja andaian. hakikat sebenar. yang mengalami lebih mengetahui. pastinya. perkara sudah berlaku. pasti ada hikmah di sebalik segalanya. bagi pihak USM. aku mohon ampun dan maaf. atas segala kesulitan yang diberikan. namun percayalah. hanya Allah yang tahu sejauh mana kami berusaha untuk menunaikan amanah dan amanat yang dimandatkan utk kami pikul. dan segala yg berlaku. pasti ujian utk kami sama2 bermuhasabah. merenung khilaf diri. agar tahu. lembut atau keras tanah itu dipijak. tinggi atau rendah langit itu dijunjung.

khusus buat adik2 yang terlibat dalam kekhilafan kami ini. maafkan kami daripada pihak USM. tidak terniat utk menyusahkan atau membebankan sesiapa. dan kami sangat akui. berat mata memandang berat lagi bahu memikul. usahlah ada benci pada USM. yakin dan percaya. ada yang lebih baik daripada USM buat kalian. Insyallah. Allah telah lebih tahu. apa yang terbaik buat kita semua.

Maafkan Kami.


1 JempuTlah BerbisiK:

CHEDEM said...

Yer saya maafkan Fuzah.Jangan lupa blanja KFC dulu.