Thursday, September 24, 2009

Warkah untuk mama

Selamat ulang tahun kelahiran Mama...

Semoga hari ini
bersama syawal penuh rahmat ini
kebahagiaan

kejayaan
keberkatan
sentiasa mengiringi mama
dunia dan hingga akhirat nanti




Mama,
saat ayat-ayat ini dikarang untuk kenang-kenangan

air mata kakak tidak lagi tertahan

hati kakak sebak mengenangkan sungguh besarnya pengorbanan

kelahiranmu adalah anugerah Tuhan

yg pasti hanya DIA sebaik-baik pembalasan


Mama,

kakak tahu bukan sedikit kau teruji
dengan dugaan dunia yg tak akan pernah berhenti

dan tak terhitung banyak jua DIA menguji

namun yakinlah semua ini bukan kerna benci

tapi demi kasihNYA yg sungguh suci


Mama,

ketahuilah
bahwa
kakak sangat bahagia mempunyai mama sepertimu

dunia dan akhiratku


Selamat ulangtahun kelahiran Mama.




4 JempuTlah BerbisiK:

Ceritera Kaseh Diari Hatiku... said...

yup..ibu & ayah adalah segala2nya dlm hidup kita selain dari Allah s.w.t..
tanpa mereka..tiadalah kita..wpun kita susah mcmn sekalipun..mereka ttp di sisi kita..wpun sesedih mcmn pun kita..mereka ttp setia di sisi kita..

Hafezul said...

Fuzah, muka mak hang sama la cam hang. hehe..let me guess, hang ni mesti anak ayah. Tapi of course la, u love them both..

fuzama said...

heee..tu la pasai..ramai kata aku ni 'menyalin' mak aku..yola..dah satu ja pompuannya..hohoho

ainunl.muaiyanah said...

ehem.. kirim salam kat mak fuzah ya. cakap selamat ulang tahun.. :)