Wednesday, February 25, 2009

Diary 13

Mungkin sebagai persediaan utk menghadapi hari-hari yg pastinya akan lebih mencabar. minggu ini aku agak sibuk sampai sakit seluruh badan. Sakit tu pun bukan apa. sakit sebab duduk dalam bas berjam-jam. dahla tu. sebelum ni pun asyik tidur ayam je. penat betul. tidur.jaga.tidur. jaga. bertambahla kesakitan badan dan minda ini dek kerehatan yg tak mencukupi.



Sabtu malam bertolak ke Universiti Malaysia Terengganu (UMT) utk kempen The White Coffin. subuh Ahad selamat sampai. rehat dan prepare slide utk presentation. pukul 10am perasmian. kejutan sebab PM Dato'd Dr Tengku Sifzizul, ex-lecturer bio USM yg rasmi. Dia tak pernah ajar aku tapi aku kenal la dia as lecturer's bio. tak sangka pula dia kat UMT. jadi Tim. Dekan Jabatan Sains & Teknologi.



pukul 2-4pm. presentation The White Coffin from Kelab Alam Sekitar USM. just do the best. sebab semua last minute. harap-harap mesagge sampai. buat teman2 Kelab Environment Technology. jangan putus asa. dan teruskan perjuangan k!terima kasih atas jemputan, layanan dan huluran silaturahim yg diberikan. Hanya Allah mampu balas.



Isnin pagi. cuti-cuti Malaysia di Terengganu. Thanks a lot to Ainunl yg jadi tour guide. so glad to meet u frenz. a lot of things was learn and share with u. again. thanks a lot! nanti dtg Penang/ Kedah. habaq tau. kita pi pusing satu Penang dan Kedah!





Isnin malam. bertolak balik ke Penang. fuh!8 jam lagi. tapi Alhamdulillah. mata dah lena terpejam. walau kadang2 terjaga jg. mungkin banyak kerja dah selesai dan badan terlalu penat. tidur pun dah tak ayam.

Selasa pagi. sampai Penang. petang jumpa Dr Nurul. wahhh! long time not see ya Dr...sejam jg bertukar cerita selain menyampaikan laporan terbaru diri. hehehe...maklumla. semua pakat sibuk lani. tanggungjawab pun makin bertambah. tak gitu Dr?

habis borak2..bertolak balik Kedah. aduh! penaaatttnyaaa!!nak tidur. nak tidur.nak tidur! boleh kata hari-hari aku dihabiskan dalam bas je dan di jalan raya je..alahi..nasib ko la badan...sabar je la fuzah!dah lama kan ko lapang. so...masa sibuk pun nak juga ambil hak dia! hmmm...

tetiba rasa takut. lepas ni aku bz camni ke..waaa...janganla sampai sakit2 badan dan tidur tak lena. itu nikmat yg aku tak sanggup hilang tu.

bisik-bisik: feel sorry to Mak Teh' s family. sebab tak dapat melawat Pak Teh yg sedang koma akibat strok. Insyallah. doa sentiasa bersama kalian moga Pak Teh sihat sembuh seperti sedia kala. aminn...



3 JempuTlah BerbisiK:

tali belati said...

AYAT YANG LAST TU MENYENTUH HATI

ainunl.muaiyanah said...

hihi..
lain kali datanglah lagi.. boleh bawa jalan-jalan.
hari itu tidak puas la..

fuzama said...

tali belati: terima kasih atas kunjungan

ainunl: Insyallah.murah rezeki kita jumpa lagi ya..:)