Tuesday, December 2, 2008

Cayalah Bro!


kalau dulu. aku mesej abang apabila artikel aku masuk Utusan. sekarang. abang pula mesej aku. apbl artikel dia masuk Sinar Harian.

Mohd Azhan Othman. dia memang kebanggaan keluarga. tak dapat aku nafikan kehebatannya dlm bidang penulisan. dia mewarisi bakat anugerah ALLAh utk abah. bkn saja menulis dan mengarang. malah bakat lakonan dan pengarahan teater dari abah turut tumpah padanya. antara kami berempat. kami berdua antara yg kerap mengunjungi Taman Budaya Negeri Kedah. menyokong industri teater negara. Adik Najib jg kadangkala turut serta.

Ini bknlah yg pertama artikel abang di dada akhbar. masih aku ingat. kiriman2 wang pos hasil kejayaan dlm menulis/mengarang di majalah/akhbar. sekarang. abang dah jadi penolong editor di Sinar Harian. aku harap inilah impiannya. menulis/mengarang menyampaikan kebenaran.

Kanda Azhan. menulislah demi menyampaikan kebenaran. buktikan mata pena juga semampu mata pedang. hujung jari juga mampu menggegarkan dunia. Kami sekeluarga. sentiasa menyokong. kau adalah kebanggaan keluarga!

go to article: http://www.sinarharian.com.my/com/content/story2149632.asp

bisik sikit: sebab rasa terharu?!

7 JempuTlah BerbisiK:

wan fara said...
This comment has been removed by the author.
wan fara said...

MESTILA rse terharu abg fuzah kan.
tahniah anyway..

*hmm msh tertanya2 mcm mana nak tulis sebaik kalian =) *

ainunl.muaiyanah said...

owh. inilah rupa en azhan..
bertahun-tahun jatuh cinta pada karyanya tanpa jumpa dgn orgnya..

semoga dia cepat naik pangkat jadi editor..
hehe

kce494 said...

oit2 bla msa lak aku jd pen editor ni? hahaha!

-ni dia punya link-
http://www.sinarharian.com.my/com/content/story2149632.asp

kce494 said...

oit2 bla msa lak aku jd pen editor ni? hahaha!

-ni dia punya link-
http://www.sinarharian.com.my/com/content/story2149632.asp

kce494 said...

oit2 bla msa lak aku jd pen editor ni? hahaha!

-ni dia punya link-
http://www.sinarharian.com.my
/com/content/story2149632.asp

FuzAma said...

lorr...awat delete comment ni..hmmm

wan fara: u also the best dear!I really love and enjoy read ur blog...

ainunl: ye..itulah en. azhan kita..HAHAHA...mmg mcm kelambu kan...

kce494:aku dah agak dah...patutla check nama hang tak dak pun...bila kena pecat weh?!btw..thanks!