Sunday, December 14, 2008

tag lagi!!!

nampaknya sekarang ni musim kena tag...layan je..next, aku kena tag oleh dd dan farie...so aku buat sekaligus jela ek... :P..n sesapa yg kena tag tu..tolong buat k..heee...makaceh2..

1) Do you think you’re hot ?
eh..selalu..global warming la katakan. :P

2) Upload your favourite picture of you!

3) Why do you like that picture ?
their love is my soul..keluarga adalah segalanya...

4) When was the last time you ate pizza?
masa bulan posa kalu tak salah. abang kit belanja.

5) The last song you listen to ?
Hikmah..diri sendiri daa

6) What are you doing right now besides this ?
tengok tv

7) What name would you prefer besides yours ?
intan. fuzama. budak kecik.

8) People to tag :
1. Kak Izyati 2. Wan Fara 3. Wan Hafezul 4. Kerol (Khairul Izwan) 5. Ainunl


9) Who is number one ?
my beloved sis n senior :)

10) Number three is having a relationship with ?
Kak Shifa...moga bahagia hingga akhirat..

11) Say something about number five ?
teman melalui alam maya, mudah mesra n peminat kelambu (ye ke)...heee

12) How about number four ?
member laki-laki yg slalu buat aku gelak besar..HAHAHA

13)Who is number two ?
sahabat yg tahu separuh rahsia hati..oopss.. :D

6 JempuTlah BerbisiK:

ainunl.muaiyanah said...

ala dia saje je nak tag kita balik..

Eh! mana ada kita ni peminat kelambu.. tak de tak de (geleng kepala dgn muka serius)

hahaha

kantoi~

FuzAma said...

heeee...

malu tapi mahu ya... :D

candylips_izy said...

diriku terkena juga yah..?

tabahlah hati..
nguuu~~~~

FuzAma said...

hahaha...sori ye kak...memang sengaja pun..heeee...

ainunl.muaiyanah said...

amboi~

tak abes2 nak kenakan kita la tu.
ish~



..no komen...

wan fara said...

haii fuzah ni nak kena gigit niii. hhi
jap g fara wat :P