Thursday, January 29, 2009

Diary 8

wah...dah lama tak dinner satu famili. sebelum ni asyik tak cukup ahli je. ha kebetulan abg an balik. (esok dah nak balik Shah Alam). So, kami sekeluarga kluar dinner kat luar. hmmm...Adk Najib pun. sempat join walau penat balik dr kerja. akhirnya..dapat jg kita sekeluarga duduk bersama. yela. lepas ni. tak tau la kan. ahli dah bertambah ke. berkurang ke.mana la kita tahu.hanya Allah yg tahu. okla. kat bawah ada sikit gambar2 yg sempat ditangkap. banyaknya sebelum makanla. sebab masa makan semua pakat tak panggung kepala.heeee...sedap+lapar la katakan!


muka2 lapar


mama & bg an


bg kit & adik najib



dah nak makan!


int@n & abah


punyala sedap...kepala ikan pun makan


licin...



5 JempuTlah BerbisiK:

ainunl.muaiyanah said...

owh.. satu keluarga berkumpul semula ya.. indahnya saat itu...

saya macam sedar, abg an kamu tu ada mirip mama fuzah,
dan abg kit ada mirip ayah fuzah

tetapi fuzah..

yana tak tahulah mirip siapa.. hehe

FuzAma said...

hehehe...mirip mabah..kombinasi mama & abah..hehehehe

Hafezul said...

Muka ko betul2 cam muka mama ko. Satu acuan. Abg An ko pun sebijik. Kalau jumpa kat Aloq Setaq mesti aku kenal,hehe.

FuzAma said...

haimeh?!..mmg pun..muka sepesyen je...tak leh nak menyamar langsung..dah tu specky lak smeua..redha2..

muka ko pun sama dgn abg ko yg baru kawen tu..cuma ko cerah sikit la..sikit je k...ala..sebab dok lab je kan..heee

wan fara said...

fuzah ur mom so sempoi. hihi