Tuesday, November 18, 2008

kaki buli

Dia tumbuk lengan aku. dia sepak betis kering aku. dia tarik rambut aku. sampai aku jatuh terduduk. tapi. aku tak mengalah! aku tumbuk perut dia balik. aku tendang kaki dia. aku gigit tangan dia. tapi dia kuat. sebab dia ada tali tali pinggang hitam taekwando. dan aksi ini pun berlarutan sehingga aku menangis atau mama mula mengeluarkan suara.

itulah rutin hidup sbgi anak pompuan tunggal yg menjadi mangsa buli...abang sendiri. oopss...korg jgn salah faham pulak. nila cara aku dan abg aku yg 2nd tu bergurau. mmg kasar. apa nak buat. layan je. tapi lain pula dgn abg aku yg sulung tu. kami bergurau mcm psngan kekasih...perlu ke??heee..

tapi tu dulu. masa zaman bawah umur. sekrg nak jadi mangsa buli pun susah. yela. abg an dah jarg balik. dia dah kerja kat sinar harian. so asyik kena kejar berita je. rindu plk nak kena buli mcm dulu. sakit mmg sakit. tapi sat je. lepas tu diala yg teman aku pegi shopping, pegi tengok wayang, ronda2 alor star. best tau ada abg! heee...

so...for my dear kanda Azhan. bila nak balik umah ni. semua rindu kat hang ni. btw..hang kan anak kesayangan mama..hahaha..cepat balik woi!

bisik sikit: hari ni hari aku rindu-rinduan..hurmmm...

5 JempuTlah BerbisiK:

ManSaari said...

hambapun rindu-rinduan gak

hamz86 said...

alah sweet nyer mahfuzah... seyes aku terasa dalam jiwa aku.. macam nak balik rumah cepat epat jer

ainunl.muaiyanah said...

mahfuzah , tak sangka awak ni sayang jugak kat abang awak tu eh.. hehe

ingatkan nak kutuk selalu je..huhu

FuzAma said...

mansaari : waaaaaa... :'(

hamz86: ha..tunggu apa lagi...balikla cpt. aku mewakili adik2 hng ni tau..hee

ainunl: air dicincang tak kan putus

liko_hihihi said...

hahaha betis kering???
hee skrg kering lagi tak????
hahahhaha abeh ak korek blog ni..huh nk post komen pny pasai