Friday, November 14, 2008

Seri pokok puding

masa tengah kutip sampah dalam bakul, makcik cleaner nampak pokok duit-duit aku yg dah mati. Maunya tak mati. berbulan2 aku tak masuk office. sampai pokok pun mati tak siram air. ee..kejam betul aku ni.

tetiba makcik kata nanti dia cari pokok letak kat bilik aku. Hah!..lepas lunch je terus makcik datang dgn pokok puding dan lidah buaya. aku apa lagi. girang gembira tak terkata. aku tak tahan gelak bila makcik kata,

"bilik anak dara kena la ada pokok2 sikit"

hahaha...happynya dah ada pokok...so..bilik aku kini makin berseri dan ceria dgn pokok puding warna hijau kuning pemberian makcik. makin bertambah semangat nak kerja.Chin Chin officemate aku pulak dapat pokok lidah buaya.Terima kasih makcik!Fuzah sayang makcik!hik3...

0 JempuTlah BerbisiK: