Saturday, November 22, 2008

Selamat bertunang Noor Zahira Mohd Zohir

For my beloved cousin Noor Zahira Mohd Zohir. Ucapan selamat dan tahniah atas upacara pertunangan pada hari ni 22 Nov 2008 jam 3 ptg. Insyallah kak cik doakan kalian berdua dalam rahmat dan hidayah Allah sentiasa.

Btw bulan ogos lepas sepupu aku@cucu perempuan sulung famili sebelah abah telah diijabkabulkan dgn pasangannya. Tapi dah tak ada rezeki. Aku tak ada ketika detik bersejarah tu. Tup2 cousin aku yg sorg ni pula nak bertunang. Majlis yg sederhana tetapi meriah dgn budaya gotong royong yg masih diamalkan. Insyallah.moga ada keberkatan. Apapun. Sepupu aku ni cukup tenang dan rileks ja. siap blh tlg mesin bhn2 tumis masakan lagi. heee...tapi dlm hati hanya Allah yg tahu kan.

Oppsss...Alamak!! Kalu diikut kiraan umur/pangkat. Dah tak lama sepatutnya turn aku!..huk3...tapi tak pa. Izzati ada lagi. Izzati ni sebaya dgn aku. Adik kepada Zahira. Heeee...Zati...angpa dulu la no..kak cik lambat lagi ni...calon tak dak lagi..isk3...(kalaulah mencari jodoh tu semudah memilih ikan di Tesco. Kan best)

bisik sikit: perlukah utk aku mempromosikan diri sendiri???

5 JempuTlah BerbisiK:

hamz86 said...

wow ni kak izzati kan

FuzAma said...

yup..heee

wanneeza said...

kalaulah yer fuzah...tapi jodoh bukan ikan ^_^

Anonymous said...

aikk..ayat diakhir tulisan tue mcm pernah ku dgr..tp dimana ya...

FuzAma said...

wanneeza: tu la pasai..heee

anonymous: ye ke?hehehhe..fuzah pun lupa...di mana ya?